Drukte door corona: wat betekent dit voor mijn bestelling?

De uitbraak van het coronavirus in Nederland heeft een grote impact op ons dagelijks leven. Deze uitzonderlijke situatie merken we ook bij Drogist.nl. Het is nog steeds mogelijk om producten te bestellen via onze webshop. Wel merken we dat een aantal producten helaas (tijdelijk) niet meer voorradig is. Ook de levertijd is langer dan je van ons gewend bent. Dit komt door een enorme toename aan bestellingen in onze webshop. Waar moet je rekening mee houden? We zetten hieronder de belangrijkste punten voor je op een rij.


Hygiëne- en voorzorgsmaatregelen

Allereerst willen we benadrukken dat Drogist.nl continu de richtlijnen van het RIVM opvolgt. We vinden de gezondheid van onze klanten, medewerkers en partners waarmee we samenwerken erg belangrijk. Het coronavirus kan niet worden overgedragen via pakketten of onze producten. Wel hebben we een aantal voorzorgsmaatregelen genomen. Medewerkers met gezondheidsklachten blijven thuis en iedereen werkt met handschoenen aan.

 

Hygiëne tijdens bezorging

We willen je vragen om tijdens de bezorging van een pakket rekening te houden met de bezorgers van DHL Parcel. Zij houden 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact. Houd een geldig identiteitsbewijs bij de hand en geef de laatste drie tekens door aan de bezorger. De bezorger tekent hiermee voor de ontvangst van het pakket.

 

Voorraden van onze producten

Door de enorm toegenomen vraag zijn sommige producten helaas (tijdelijk) niet meer op voorraad. We merken vooral dat de vraag naar pijnstillers en weerstand verhogende producten is toegenomen. Uiteraard doen we ons best om onze voorraden zo snel mogelijk aan te vullen. Om al onze klanten zo goed mogelijk te kunnen helpen, willen we je vragen om niet meer producten te bestellen dan je normaal gesproken nodig hebt. Voor geneesmiddelen geldt dat je maximaal drie producten per keer kunt bestellen.

 

Levertijd van je bestelling

Heb je een bestelling geplaatst in onze webshop? Dan ontvang je direct een bestelbevestiging. Zodra het pakket verzendklaar is gemaakt, ontvang je een e-mail met de track & trace code. Hiermee kun je de verzending van het pakket volgen. Dit kan momenteel langer duren dan je van ons gewend bent.

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling? 

Momenteel moet je rekenen op een levertijd van ongeveer twee werkdagen. In sommige gevallen kan de levertijd helaas langer zijn dan twee werkdagen. Dit komt door de extreme drukte in de gehele branche. Als online drogisterij zijn wij hierin ook afhankelijk van fabrikanten, leveranciers en pakketbezorgers. Ook zij hebben te maken met een extreme toename van de vraag naar bepaalde producten. We doen ons uiterste best om alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en onze voorraadinformatie up-to-date te houden. 

 

Product niet meer op voorraad? 

Is één van de producten uit de bestelling niet meer op voorraad? Dan informeren we je hierover. Zodra het product weer op voorraad is, verzenden we het product alsnog. Wanneer dit niet het geval is, ontvang je het aankoopbedrag van dit product zo snel mogelijk terug op je rekening. Uiteraard ontvang je wel de producten van de bestelling die op voorraad zijn.

 

Contact met onze klantenservice

Is je vraag hierboven niet beantwoord? Op de pagina van onze klantenservice vind je de antwoorden op andere veelgestelde vragen. Door de extreme drukte in verband met het coronavirus is de wachttijd bij onze klantenservice helaas langer dan je van ons gewend bent. 

 

Bekijk ook het persbericht van Thuiswinkel Waarborg van 27 maart 2020.

 

Het product is toegevoegd aan uw winkelmandje.

Bestel nog voor om in aanmerking te komen voor gratis verzending.

Uw bestelling wordt gratis verzonden.