Zichttermijn 14 dagen

 

Producten 14 dagen op zicht

Wanneer je producten koopt op Drogist.nl heb je de mogelijkheid om de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de klant. Dit wordt ook wel het herroepingrecht genoemd.

 

Retourneren van producten

Voor het retourneren van producten kun je gebruik maken van het retourformulier.  Hierop kan de reden van retour worden aangegeven, echter is dit niet verplicht. Producten mogelijk namelijk binnen 14 dagen zonder opgave van redenen geretourneerd worden.

 

Download hier het retourformulier

 

Voor het retourneren kan het product inclusief alle toebehoren, vergezeld van (retourformulier), kopie van factuur/pakbon en in een deugdelijke verpakking terug gestuurd worden aan Drogist.nl.


Drogist.nl

T.a.v. Klantenservice

Columbusweg 23a

4462 HA GOES

 

De kosten voor retourzending zijn voor de rekening van de klant. Op de verzendkosten voor de retourzending wordt door Drogist.nl geen restitutie verleend, tenzij het een uitdrukkelijke fout van Drogist.nl betreft. Er wordt wel restitutie verleend op de verzendkosten die zijn betaald door de klant toen de bestelling is geplaatst. Eventueel betaalde bedragen worden uiterlijk binnen 7 dagen na retourontvangst van betreffende goederen terugbetaald op het opgegeven rekeningnummer. Natuurlijk is het ook mogelijk om vervangende producten voor het openstaande bedrag te bestellen.

 

Retourformulier

Voor het retourneren van producten is het mogelijk om gebruik te maken van onderstaand retourformulier. Dit vergemakkelijkt voor ons de verwerking van de retouren, maar is niet verplicht voor de klant.  Je kunt hier het retourformulier downloaden, uitprinten en eventueel ingevuld meesturen met de retourzending.

 

Download hier het retourformulier

 

Drogist.nl

T.a.v. Klantenservice

Columbusweg 23a

4462 HA GOES

 

Voorwaarden voor retourneren

Wanneer je een product wilt retourneren is het belangrijk dat je als klant zorgvuldig omgaat met het product en de verpakking. Pak het product slechts in die mate uit voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden. Indien je het product wilt retourneren, kun je het product, (retourformulier), kopie factuur en het liefst in de originele verpakking retour zenden aan Drogist.nl.

 

Drogist.nl

T.a.v. Klantenservice

Columbusweg 23a

4462 HA GOES

 

Download hier het retourformulier

 

Wanneer er beschadigingen zijn opgetreden als gevolg van een ondeugdelijke verzendverpakking of indien het poststuk onvoldoende gefrankeerd is, zal er slechts gedeeltelijke restitutie van het aankoopbedrag plaatsvinden. Dit in verband met de gemaakte kosten van Drogist.nl voor het aannemen van het pakket.

 

Verkeerd product ontvangen

Is er een verkeerd product geleverd? Dan kan het desbetreffende product geretourneerd worden aan Drogist.nl. Om dit proces te vergemakkelijken raden wij aan om gebruik te maken van het retourformulier, dat hier gedownload kan worden. Het retourformulier, kopie van factuur/pakbon en het product kan in een deugdelijke verpakking terug gestuurd worden aan Drogist.nl.

 

Drogist.nl

T.a.v. Klantenservice

Columbusweg 23a

4462 HA GOES

 

Download hier het retourformulier

 

Kapot product ontvangen

Blijkt bij levering van het product dat dit niet naar behoren functioneert? Neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail: klantenservice@drogist.nl of telefonisch op: 0113-253805 van maandag tot en met vrijdag van 9.00-17.00 uur.

 

Je kunt het product ook terug sturen eventueel met behulp van het retourformulier. Na ontvangst van het retour zullen wij deze fout zo snel mogelijk herstellen. Uiteraard zullen wij de door jouw gemaakte kosten voor retourzending vergoeden indien het een fout van Drogist.nl betreft.

 

Download hier het retourformulier

 

Vragen retourbeleid?

Heb je vragen over ons retourbeleid? Neem dan contact op met onze klantenservice. Voor een snelle behandeling van je vraag gelieve het factuurnummer erbij te houden.
E-mail: klantenservice@drogist.nl
Telefoonnummer: 0113-253805
Vanaf maandag t/m vrijdag van 9.00-17.00 uur.

 

Geschillenregeling

Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent over een product of dienst. Wij vinden dit erg jammer, neem in een dergelijk geval zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. Je kunt bellen naar 0113-253805 of mailen naar klantenservice@drogist.nl. Wij zullen uiterlijk binnen 5 dagen reageren.

 

Ons team van de klantenservice en de directie van Drogist.nl heeft service centraal staan. Als je niet tevreden bent over de klantenservice kun je dit voorleggen aan de directie door een mail te sturen naar info@drogist.nl. Komen we er samen niet uit, dan kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

 

Deze onafhankelijke commissie doet een uitspraak over het geschil. De uitspraak van de commissie is bindend.