• Grootste assortiment
  • Voor 17:00 uur besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending vanaf € 20
MenuSluiten

Bestellen

 

Bestellen bij Drogist.nl

Hieronder staat kort beschreven hoe het bestelproces op Drogist.nl in elkaar steekt.

 

Stap 1 Product toevoegen aan winkelmandje
Als je een product wilt toevoegen aan het winkelmandje kun je bij het product klikken op de blauwe button "In winkelmandje". Het product wordt nu toegevoegd aan het winkelmandje.

 

Stap 2 Winkelmandje

Rechtsbovenin staat het winkelmandje. Als je op de blauwe knop "Bestellen" klikt, zie je een overzicht van alle producten die aan het winkelmandje zijn toegevoegd. Je kunt hier het aantal wijzigen of een product uit de winkelmand verwijderen. Om de bestelling af te ronden druk je op de blauwe knop: "Bestelling plaatsen".

 

Stap 3 Gegevens invoeren
Vul hier je (adres)gegevens in. Wanneer je een bestaande klant bent van Drogist.nl kun je ook inloggen zodat je snel de gegevens kan ophalen. Klik vervolgens op de blauwe button "Ga verder".

 

Stap 4 Betaalmethode
Kies hier de betaalmethode. Je kunt kiezen uit iDeal, Paypal, creditcard, bankoverschrijving of achteraf betalen. Nadat je hebt gekozen voor een betaalmethode druk je op de blauwe button "Ga verder".

 

Stap 5 Overzicht bestelling
Nadat je het overzicht van de bestelling hebt goedgekeurd, dien je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden. Dit doe je door een vinkje te plaatsen in het daarvoor bestemde vakje, onderaan het formulier. Vervolgens kun je drukken op de blauwe button "Betalen".

 

Stap 6 Afronding
Nu kan de betaling worden afgerond. Voor de financiële afhandeling maken wij gebruik van de Payment Service Provider: Buckaroo. Dit om een veilige en soepele afhandeling van de betaling te waarborgen.

 

Heb je nog vragen over het bestelproces, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.
E-mail: klantenservice@drogist.nl
Telefoon: 0113-253805

Van maandag t/m vrijdag van 10:00 - 12:30 en 13:00 - 16:00 uur.

 

Veilig bestellen

Drogist.nl is lid van Thuiswinkel Waarborg, dit geeft aan dat winkelen bij ons veilig en betrouwbaar is. Het maakt daarbij niets uit hoe je bestelt. Wel is het verstandig om nooit zomaar je (inlog)gegevens af te geven aan anderen. Wees alert op Phishing. Phishing betekent dat criminelen e-mails kunnen sturen vanuit Drogist.nl waarin ze naar jouw persoonlijke (inlog)gegevens vragen. Geef deze nooit zomaar op,  vooral wanneer je niet zeker bent van de afzender.

 

Bestellen en verzendkosten

Wij verzenden binnen Europa. Klik hier voor actuele bezorgkosten per land. In Nederland verzenden wij gratis bij een orderbedrag vanaf €20,-. Onder de €20,- rekenen we €3.95 verzendkosten in Nederland. Kosten voor retourzending zijn kosten voor de klant. Aan het afhalen bij een PostNL servicepunt zijn dezelfde kosten verbonden als wanneer de bestelling thuis wordt bezorgd.

 

Toeslagkosten

Bij bestellingen onder de 10 euro wordt er een toeslag van 3.95 euro in rekening gebracht. Deze toeslag zijn wij helaas genoodzaakt in rekening te brengen omdat anders de bestelling niet kostendekkend voor ons is. Onze excuses voor dit ongemak.  Wanneer er voor minder dan 10 euro wordt besteld, wordt je in stap 1 van het bestelproces op de hoogte gebracht van deze extra toeslag. Er wordt dan gevraagd of je nog verder wilt winkelen zodat de toeslag vervalt bij een bestedingsbedrag vanaf 20 euro of dat je verder wilt gaan met afrekenen en de toeslag behouden wordt.

 

De bestelling online volgen

Na het plaatsen van je bestelling op Drogist.nl krijg je een e-mail op het e-mail adres dat is opgegeven. Hierin staan je klantnummer en een overzicht van de bestelling. De actuele status van de bestelling kun je volgen in de 'Mijn Drogist' omgeving. Daar vind je een overzicht van de laatste bestellingen.

Wanneer het pakket wordt verzonden met onze vervoerder PostNL krijg je automatisch nog een e-mail, hierin staat de track en trace code die je kunt gebruiken om te zien waar de bestelling zich precies bevindt.

 

Bestelling annuleren

Voordat de bestelling is geplaatst, kun je de bestelling annuleren door gebruik te maken van de annuleerknop achter het desbetreffende artikel.

Wanneer de bestelling onderweg is of verzendklaar wordt gemaakt, dan is annuleren niet meer mogelijk. De artikelen zitten dan al in het leveringstraject. Je kunt dan gebruik maken van het retourformulier tot 14 dagen na levering. De bestelling + retourformulier + kopie van factuur kan worden teruggestuurd naar Drogist.nl. Kosten voor retourzending zijn hierbij voor de rekening van de klant, tenzij het een fout van Drogist.nl betreft.

 

Prijzen

Alle prijzen zoals vermeld op deze website zijn incl. BTW en excl. eventuele verzendkosten.